Mila Ghafar

Shout here!



AMOS
Wednesday 18 September 2013 | 01:32

Kalau masa boleh patah balik...... Rindunya nak macam dulu.
Sorang ponteng prep, semua ponteng. Fly berjemaah then kena buang asrama pun berjemaah.
Bila jadi outsider, kejap stay rumah kembar, kejap rumah anis. Then tiap tiap pagi dengan mengahnya mendaki bukit samten yg tak berapa nak bukit tu and breakfast makanan cik ipin bagi. 
Tiap tiap hari lah mengadap muka husin guard sekolah tu.
Sempat lagi naik Genting sebelum SPM padahal dah nak dekat tu. Since habis sekolah, bukan senang nak complete tiap kali jumpa. Kalau nak cerita sampai esok tak habis. 
And korang, aku minta maaf. aku jahat. boleh dipanggil pengkhianat pun. aku bodoh. aku minta maaf. tapi aku janji benda tu takkan jadi lagi. korang pun tau apa benda kan. I'm so sorry......... serious rindu nak macam dulu..... tak awkward pun bila jumpa..... *sigh*